Home

Recenze carmen národní divadlo

Carmen - recenzí Národní Divadlo, Praha, Česká republika

Recenze: Carmen - Hudební divadlo Karlín i-divadlo

1. Po třech letech bude Zlatá kaplička už tuto středu znovu svědkem debutu nové představitelky Bizetovy Carmen. Do už poměrně dlouhé řady interpretek titulní role Bednárikovy inscenace, na jejímž začátku roku 1999 stála Dagmar Pecková a dále pak následovaly Marina Domašenko-Jakovleva, Alina Gurina, Hannah Esther Minutillo, Jolana Fogašová, Jana Sýkorová, Veronika.
  2. Ano, někdo by si mohl myslet, že LB je na Carmen už stará. Já si to nemyslím, pakliže to dokáže zahrát. A Lucie Bílá to (když chce a nezlobí) umí. Je trochu škoda, že marketing tohoto muzikálu stojí právě na LB - lidé tedy chodí na Lucku a ne na Carmen
  3. Národní divadlo uvedlo operu Lolita od Rodiona Ščedrina, podle skandálního románu Vladimira Nabokova. Proč však z mnoha moderních děl, která tu ještě nezazněla, vybrala právě toto, není jasné
  4. Ve velkém stylu vstoupilo Národní divadlo do 20. století. Už v roce 1901 zažilo jednu z největších českých operních premiér. Na jeviště vstoupila Rusalka Antonína Dvořáka.Dařilo se i baletu a činohře, kde se pod vedením Jaroslava Kvapila staly páteří repertoáru hry Aloise Jiráska.Díky oblibě u publika se vždy dočkaly mimořádného počtu repríz
  5. Carmen Národní divadlo. Publikováno: 7.3.2016 7.3.2016 Původní velikost: 2048 × 1365. Napsat komentář Zrušit odpověď na koment Recenze Operaplus.cz: Carsenova Makropulos ve Štrasburku, s Prusem Martina Bárty; Facebook; Martin Bárt
  6. Janáčkova opera NdB uvádí: Georges Bizer - Carmen. Příběh o sváru dvou odlišných světů, o vášni, o touze po svobodě na prknech Janáčkova divadla. Vstupenky pod odkazem. Poprvé ve své původní podobě s mluvenými dialogy místo recitativů. Vstupenky online. Skvělá režie Tomáše Pilaře a fantastický světelný design Daniela Tesaře
  7. Oznámení o úmrtí emeritního koncertního mistra Orchestru ND, Ludvíka Haška. Opera. 18. 11. 202

Zatímco její Carmen v Troškově inscenaci působí dojmem koketní lehkomyslné dívky, která nemá potřebu domýšlet následky svých činů a svůj osud snad ani nechce ovlivnit, v Bednárikově inscenaci ztvárnila Andrea Kalivodová Carmen, jejíž vnitřní vývoj prochází postupně hlubší proměnou Georges Bizet: Carmen - Atala Schöck (Carmen) - ND Brno 2016 (foto Marek Olbrzymek) Zjednodušeně řečeno, u Carmen je zásadní dramaturgickou volbou, zda ji uvést s mluvenými dialogy nebo s recitativy. Mluvené dialogy patřily k formě opéra comique, již Georges Bizet pro svou Carmen zvolil, verzi s recitativy a s doplněním baletní hudby vypracoval po smrti skladatele téhož. Divadlo J. K. Tyla v Plzni zahrnuje 4 umělecké soubory: opera, činohra, muzikál, balet a 2 orchestry se sborem. Ročně uvádí kolem 20 premiér. Inscenace se uvádějí na 3 scénách (Velké divadlo, Nová scéna, Malá scéna) Národní divadlo Bizetova Carmen je titulem, bez kterého se neobejde repertoár většiny operních domů po celém světě. Za oblíbeností díla stojí nejen hudba, která dokáže diváky nadchnout strhujícími rytmy, svůdnými zpěvy krásné cikánky i jímavými melodiemi, ale bezpochyby také příběh o zhoubné síle lidských.

Národní divadlo, už název je pojem. Národní. Úžasný zážitek, krásné prostředí pro kultůru. Představení, opera - Liška Bystrouška bylo skvěle nastudováno i provedeno. Byli jsme spokojeni, bar s občerstvením,šatny, atmosféra, vše bylo dokonalé. Někteří návštěvníci nejsou vhodně oblečení, tohle by se dít. Statni opera vs Narodni divadlo už rozebírají maminky na webu eMimino. Podívejte se na jejich rady a přidejte do diskuze své zkušenosti Premiere on 18 th March 2016, Janacek Theatre. MORE ABOUT. Freedom in love or death. A thin novel by the French writer Prosper Merimée about Don José, whose foolish passion for a wild Gypsy girl forces him to leave the army and become a smuggler and murderer, served as the base for one of the most famous opera

RECENZE: Otazníky nad operní Lolitou. Národní divadlo se chce opožděně svézt na úspěchu knihy pomáhá posluchači zvukomalbou drnčení telefonu, smutečních zvonů nebo citacemi z Carmen. Hned v úvodu využívá tajemství řady alikvótních tónů pro symbol čisté krásy. Ščedrinova Lolita, kterou. Opera - Carmen - Georges Bizet, režie Jozef Bednárik. Carmen je jedna z nejúspěšnějších stálic operního repertoáru a její autor, francouzský skladatel Georges Bizet díky ní dosáhl světové proslulosti, přestože drtivá většina jeho díla dávno upadla v zapomnění. Bizetova poslední opera byla poprvé uvedena s nevalným ohlasem v Paříži v roce 1875 Autor: Georges Bizet, Inscenace: CARMEN,Soubor: Opera. Životní pouť Carmen, fiktivní španělské cikánky, osudové ženy, která žije svůj život tady a teď, hnána pouze osobními pocity, tužbami a touhou po svobodě, ohraničují dvě klíčová data: 1845 a 1875 Motlova.cz. Barytonista Martin Bárta zazpívá Dona Giovanniho v pražské Šárce pro tisíce lidí; Curův Nabucco a suverénní Martin Bárt

Krásná Carmen s prázdnou duší - Kulturio

1. Moji milí, je čas dušiček, čas vzpomínek, ale také čas na lepší a radostnější cestu do nejbližší budoucnosti. Posílám vám všem hudební pozdrav v podobě jedné z mých nejmilejších písní od Charlese Gounoda a Johanna Sebastiana Bacha Ave Maria, snad vás potěší, zahřeje ve vás plamínek optimismu a dobré víry, že se vše v dobré obrátí
  2. Název Divadlo Antonína Dvořáka nese budova Městského divadla od roku 1990. Je domovskou scénou operního, činoherního a baletního souboru Národního divadla moravskoslezského a jeho hlediště pojme 517 diváků
  3. Fotogalerie - divadlo. Národní divadlo Praha. Láska ke třem pomerančům (Clarice, Linetka) Carmen (Carmen) Státní opera Praha. 2020 - Věčná Carmen - Zámek Dobříš 19:45 19. 9.2020 Koncert pod širým nebem, zábavní park Krtkův svět. zobrazit více
  4. RECENZE - Operní sezona Národního divadla v Brně pro sezónu 2019/20 má jako motto Hledání a první premiéra bude patřit hledání toho, po čem všichni toužíme - hledání lásky. Na jeviště Janáčkova divadla vrací téměř po dvaceti letech příběh opery Hoffmannovy povídky francouzského skladatele Jacquesa Offenbacha
  5. Více informací o akci Carmen (opera), Národní divadlo Brno na www akce. Konání akce a případná bezpečnostní opatření ověřujte prosím přímo u pořadatele. Vzhledem k mimořádné situaci nemá redakce kapacitu na průběžnou kontrolu, zda nebyla akce zrušena či přeložena
  6. Národní divadlo v Praze - program představení Národního divadla. S ohledem na současnu situaci si prosíme raději ověřujte u pořadatelů jak je to s plánovanými akcemi, některé se budou vysílat v live streamech, jiné jsou posunuty, nebo zcela zrušeny
  7. Tentokrát byla vedením baletu v Ústí nad Labem vyzvána k vytvoření choreografie na hudebně baletní suity: romanticky komponovaného Griegova Peer Gynta a hudební úpravy suity Rodiona Ščedrina světoznámé opery Carmen George Bizeta.Obě témata jsou napsána vynikajícími literáty

Carmen aneb Vášeň v kanceláři Mário Radačovský si pro Plzeň připravil speciální Carmen - novou, aktuální, reálnou, blízkou generaci dnešních diváků. Jeho originální přístup ke klasickým titulům (stejně jako například loni uvedené Black and White inspirované Labutím jezerem) vyvolává mezi příznivci. S mluvenými dialogy místo obvyklých recitativů nastuduje Národní divadlo Brno slavnou operu Carmen od Georgese Bizeta. Návrat k dialogům je součástí snahy přiblížit operu její původní, autorem předepsané podobě. Zároveň podle divadelníků umožňuje vytvořit na jevišti strhující drama. Carmen je velmi temný příběh Přestože divadlo hraje teprve dva roky, je Carmen už jejím třetím muzikálem po Songu pro dva a Adéle. Zatímco ve veleúspěšné Adéle hraje menší role Biancy a Hrdé kočky, režisérka Mikolášková jí nabídla velkou příležitost v podobě vášnivé cikánky Carmen Národní divadlo: Mýtus a realita. Budoucnost na mnoho způsobů (E10) (epizoda) < Právě v té době se na jevišti objevila mimo jiné Carmen Georgese Bizeta v režii Jozefa Bednárika. Poprvé v historii divadla to byla právě opera, která také přinášela nejodvážnější scénická řešení. Opera a opereta mě míjí.

RECENZE: Nohavicovi svědčí intimita. O upřímnosti výpovědi jeho nového alba není pochyb PRAHA Díky daru, který mu poskytla mecenáška Dadja Altenburgová Kohlová, restauruje Národní divadlo lunety z cyklu Má vlast, představení Dobře placené procházky v režii Miloše Formana a balet Causa Carmen v choreografii Matse. Pravidla pro psaní příspěvků do diskuzí na OstravaBlog.cz. 1. Diskuze slouží k vyjádření názoru k tématu a obsahu článku. 2. Vítáme věcné příspěvky, které přináší nové a další informace, vlastní pohled nebo zkušenost Divadlo je místem kultury a společenských setkání. Můžete si zde vychutnat představení v komfortních sedadlech. Vnímání děje je umocněné kvalitní světelnou a zvukovou technikou. O přestávkách lze navštívit harmonický prostor Galerie či Studia Pod točnou, který zážitky doplní o vjem výtvarného umění Mockrát děkujeme! Velmi si Vážíme Vašeho přístupu a podpory v nelehkých časech, které nás všechny i naše divadlo nepobírající žádné dotace čekají. Budeme se v budoucnu snažit Vám Váš velkorysý postoj mnohonásobně vynahradit. Přejeme Vám pevné zdraví. Vaše Divadlo Kalich a Komorní divadlo Kalich. Vypnit formulá

Recenze: Muzikál Carmen se vrátil coby sázka na jistotu a

Brno - Národní divadlo Brno se letos přidává ke svým sousedským brněnským scénám, a stejně jako Městské divadlo Brno nebo Divadlo Bolka Polívky nabízí program i během letních prázdnin. Vyrazit můžete na operní představení na hradě Špilberk nebo na činohru a balet na Biskuý dvůr Národní divadlo Moravskoslezské nabízí svým divákům v poslední době stálé kvalitnější adaptace (nejen) světových muzikálů. A jedná se o nabídku velmi pestrou a zároveň o nabídku téměř toho nejkvalitnějšího, co je na české muzikálové scéně za posledních 5 let uváděno. Po titulech jako je Evita, Sunset Boulevard či Jesus Christ Superstar, uvedl šéf.

Bednárik obohatil Carmen za cenu jejího ochuzení - iDNES

Recenze a reportáže Top 10 Thálie 2013 podle Musical.cz Ceny Thálie jsou rozdány, všechna média o tom informovala, laureáti i jejich domovské scény zajásali a ti, co vyšli naprázdno, možná trochu zaplakali Carmen je čtyřaktová opera francouzského skladatele Georgese Bizeta. Libreto, které napsali Henri Meilhac a Ludovic Halévy, je založeno na stejnojmenné novele Prospera Mériméea.Toto scénické dílo bylo poprvé provedeno v Théâtre de l'Opéra-Comique (Divadlo komické opery) v Paříži dne 3. března 1875. Při premiéře opera šokovala obecenstvo a způsobila skandál svým. HRAJÍ A ZPÍVAJÍ: Dagmar Pecková, Barbora Hrzánová. Dvě velké hvězdy svých oborů, operní pěvkyně Dagmar Pecková a herečka Barbora Hrzánová, se scházejí v unikátním představení Carmen Y Carmen, kde obě - každá po svém - ztvární hlavní hrdinku slavné Bizetovy opery.Přímo pro Peckovou a Hrzánovou ho napsal divadelní autor, herec, muzikant a režisér Jan.

Národní divadlo má novou Carmen OperaPlu

2020) 2. díl - Naše divadlo ve vašem [] Více informací . O nás. Počátky divadelnictví se v Opavě datují již do let 1745 až 1750. Město Opava, aby povzneslo význam kulturního centra rakouského Slezska, si postavilo samostatnou divadelní budovu. Základní kámen Zemského divadla v Opavě byl položen 1. května 1804 a 1. Bohužel Národní divadlo se tohoto směru důsledně nedrželo. Změna musela přijít logicky po výměně vedení, když v roce 2002 nahradil Jiřího Srstku ve funkci ředitele Daniel Dvořák a Josefa Průdka na postu šéfa opery Jiří Nekvasil.. Tento tandem scénografa a režiséra, kteří do té doby působili ve Státní opeře Praha, byl znám svou inscenační nonkonformitou co. Národní divadlo moravskoslezské má chvályhodný dramaturgický plán. Každou sezonu uvede jedno zásadní dílo operního repertoáru 20. století. Letos padla volba na Šostakovičovu Lady Macbeth Mcenského újezdu. Skvělý výkon orchestru v nastudování Jakuba Kleckera umožňuje kus vyslechnout v obdivuhodně zdařilém provedení, atraktivní scéna Daniela Dvořáka a zdatná.

Toto jsou internetové stránky společnosti IRSnet CZ s.r.o., IČO: 26732122, se sídlem Politických vězňů 934/15, Nové Město, 110 00 Praha 1, zapsané v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C, vložka 90221 Hudební divadlo Karlín využívá cookies k ukládání informací na váš počítač, aby zvýšil funkčnost svých internetových stránek a zdokonalil jejich vlastnosti. Všechny cookies na našich stránkách můžete vymazat či zablokovat, ale některé části internetových stránek v takovém případě přestanou být funkční

Janáčkovo divadlo Brno Archivy | OperaPlus

Carmen - Hudební divadlo Karlín i-divadlo

Recenze: Slezské divadlo v Opavě uvedlo 17. února premiéru dvou oper v režii Jany Andělové Pletichové, které vznikly v odlišných zemích, ale ve stejném roce (1892). Obě řeší téma milostného trojúhelníku a žárlivosti, která končí dvojitou vraždou. Ta nebyla v době, kdy se opery odehrávají, žádný překvapivý počin Národní divadlo uvádí premiéru opery Antonína Dvořáka Rusalka, která se uskuteční 13. a 17. května. Režie se ujal šéf opery ND Jiří Heřman, za hudebním nastudováním stojí dirigent Jakub Hrůša (šéfdirigent PKF). O titulní part se podělí Dana Burešová, Maria Haan a Wioletta Chodowicz. Úlohy Prince se pak ujali Aleš Briscein a Valentin Prolat S mluvenými dialogy místo obvyklých recitativů nastuduje Národní divadlo Brno slavnou operu Carmen od Georgese Bizeta. Návrat k dialogům je součástí snahy přiblížit operu její původní, autorem předepsané podobě. Zároveň podle divadelníků umožňuje vytvořit na jevišti strhující drama. Carmen je velmi temný příběh, řekl dnes novinářům režisér Tomáš Pilař

Co se týče vizuální stránky, zaspalo navíc kyjevské Národní snad celé 20. století. Carmen vypadala na první pohled ještě poměrně slibně. Aréna obehnaná strohými dřevěnými židlemi, opona s černou býčí hlavou, tanečníci s tvářemi utopenými pod krempami klobouků.. On-line předprodej vstupenek na muzikály, koncerty, divadelní představení, sport a další. Vstupenky zasíláme obratem poštou nebo je lze osobně vyzvednout v největší prodejní síti kdekoli po celé ČR a také na Slovensku Carmen stále plní Hudební divadlo Karlín že Lucie Bílá bude v titulní roli muzikálu Carmen i v třísté repríze nepřekonatelná. I samotný příběh Carmen, který téměř tři staletí fascinuje umělce všech žánrů a sklízí obdiv diváků na celém světě, přilákal diváky všech věkových kategorií..

Režisér F

Divadlo Šmíry se vrátilo s Krytem, vynalézavou hrou, ve které smrt je pouhý začátek. 16.5.2017 Divadlo Recenze. Písničkář v Těšínském divadle zdařile vykresluje život krále české písničky Karla Hašlera. 14.5.2017 Divadlo Recenze Slezské divadlo Opava - Horní náměstí 13, 746 69 Opava, Czech Republic - Rated 4.4 based on 27 Reviews Otevřený dopis zaměstnanců Slezského divadla..

Brněnské ND vydalo manuál pro diváky: Konec představeníNovou inscenací HdK bude opereta Polská krev

RECENZE: Skandální Lolita je v Národním pouze plakátový

Dvě vdovy / Národní Divadlo. Yukiko Kinjo podala, jako vždy, kvalitní výkon. 15. února 2013 Hudební rozhledy. Opera Plus. Národní divadlo nastudovalo operu Christopha Willibalda Glucka Orfeus a Eurydika. Amora ztělesnila Yukiko Kinjo, která byla i ve své malé roli stylově nejčistší. 6. února 2013 Opea Plu Divadlo J. K. Tyla Plzeň - zaměstnanec od r. 2014; Hostování. Rusalka (Národní divadlo Brno, 2012) Zorro (Městské divadlo Brno, 2013) Můj romantický příběh (zvuk, Buranteatr, 2013) Role v DJKT . Senátor Kets Mets Randall (Divotvorný hrnec, od září 2014) Jason Green, účetní a další (Producenti, od září 2014 Během léta chystá Národní divadlo Brno celkem 24 představení, které se odehrají v Mahenově a Janáčkově divadle, v Redutě a na Špilberku. V červnu otevře soubor Janáčkovy opery divákům pouze generální zkoušky Řeckých pašijí a Ferdy Mravence jako poděkování dobrovolníkům a pracovníkům z první linie

Serenaty v olomouckém konviktu a dvakrát Carmen v Operním

Národní divadlo: Mýtus a realita - Divadlo sobě, divadlo

Národní divadlo nově nastudovalo poslední operu Giacoma Pucciniho Turandot. Premiéru bude mít ve čtvrtek v režii Zuzany Gilhuus, přičemž dirigentem bude Jaroslav Kyzlink a v hlavní roli se vystřídají sopranistky Iveta Jiříková, Rumunka Anda-Louise Bogza a Eliška Weissová Národní divadlo Brno na závěr léta připravilo dětskou operu skladatele Evžena Zámečníka Ferda Mravenec podle předlohy Ondřeje Sekory.Příběhy optimistického mravence, který všechno umí a všechno zná a neštítí se práce všeho druhu, se však nyní v Janáčkově divadle neobjevily poprvé 1993 Cena Thálie za interpretaci (role: Norman Bates, Psycho, Národní divadlo) 1994 Cena Českého literárního fondu za choreografii (Adagietto) 1997 Cena Českého literárního fondu za choreografii (Šibeničky a Seul) 1997 Cena Thálie za interpretaci (role: Don José, balet Carmen, Národní divadlo Asi se svým názorem zde propadnu, ale považuji Národní divadlo za historickou scénu, která byla vybudována za spoluúčasti a pomoci sbírek v 19. století. Měla by zachovávat své historické poslání, uvádět převážně klasická díla našich i světových. umělců (Divadlo Na Maninách) Pocta Edith Piaf (Divadlo Na Maninách) ROBINSON CRUSOE (Divadlo Na Maninách) Svaté neřesti (Divadlo Na Maninách) Třídní sraz (Divadlo Na Maninách) VŠECHNO NEJLEPŠÍ (Divadlo Na Maninách) ZAKÁZANÝ RÁDIO - LIVE (Divadlo Na Maninách) Žalman a spol. (Divadlo Na Maninách) Žena obecná (Divadlo Na Maninách

Carmen Národní divadlo - Martin Bárt

Muzikál vznikl pro filmové studio Walt Disney a pro divadlo Broadway a dále byl úspěšně uváděn na dalších scénách v Anglii, Německu, Nizozemsku, USA, Švédsku, Filipínách. Příběh líčí osudy potomka mladého anglického páru, kterého po tragické smrti jeho rodičů vychová pralesní opice a který se brzy díky své. Národní divadlo jde s dobou. Stalo se totiž jednou z desítek českých institucí, včetně Pražského hradu, které se začaly věnovat městskému včelaření. Národní včely zatím bydlí u známé porodnice u Apolináře, brzy se však přestěhují do zlaté kapličky

CARMEN [opera] v Janáčkově divadle, Národní divadlo Brno

Hra Commedia finita vznikla před třiceti lety původně jako monodrama, jež bylo inspirováno na jedné straně dramatickým osudem jedné z nejslavnějších českých umělkyň, Emy Destinn, ale v nemenší míře malostí prostředí, které ji obklopovalo.Jméno Destinn šlo kdysi světem a stávalo se heslem módních salonů, jménem vzácných druhů růží, jemných cigaret a. Šaldová, L. a kolektiv: Nina Jirsíková - Ravensbrück, Národní muzeum, Praha 2013. ISBN 978-80-7036-393-5. katalogy / doprovodné publikace k výstavám Divadlo Hybernia - Divadlo Hybernia bylo otevřeno po náročné rekonstrukci muzikálem Golem autorů Karla Svobody, Zdeňka Zelenky, Lou Fanánka Hagena a Filipa Renče 23.11.2006 a ještě do konce roku navštívilo tento nový prostor 35.000 diváků Kavárna Národní dům / bar Ve 12 Divadlo Antonína Dvořáka. Podle recenze v Duchu času byl obsazen také Rudolf Fejfar. CARMEN. Georges Bizet více informací. 7.4.2016 Divadlo Recenze. Katedrála Božského Spasitele se rozezněla velkolepým Evangeliem podle houslí. 5.4.2016 Divadlo Recenze. Národní divadlo moravskoslezské zve na novou inscenaci Krále Ubu. 4.4.2016 Divadlo Pozvánk

Opera - Národní divadlo

Praha - Ve světové premiéře zazní v Národním divadle opera Nová země od Aloise Háby. Dílo, které na své uvedení čekalo 78 let, uvede česká první scéna v jediném poloscénickém provedení v pátek 12. prosince. Avantgardní opera, která vznikla v roce 1936, odráží kolektivizaci zemědělství na Ukrajině a otevřeně vykresluje hladomor, jemuž podlehly ve 30. letech. Carmen.Olej na plátně. 1884. 52,8 × 40,8. Francine Clark Art Institute, Williamstown, Massachusetts Divadlo 12 [Divadlo dvanáctka] je komorní scéna NDM, která se nachází na ulici Čs. legií 12 v Ostravě, je místem pro aktivity a další experimentální divadelní projekty na pomezí žánrů; hlediště pojme 60 diváků

RECENZE: Marná lásky snaha. Ostraváci v čele s obdařeným Rudou rozesmívali Hrad legendy ožily Romeo a Julie lákají do Celetné. Kubařová a Ruml ztvární hlavní pár Planoucí Carmen se rozohnila pod širým nebem. Objede české zámky Colours of Ostrava 2012: V novém hávu působil rozpačitě. Národní divadlo v hávu. listopad 2019. 2. 11. | 19.00, Národní divadlo, Praha - G. Verdi: Maškarní ples, Oscar 7. 11. | 19.00, Měšťanská beseda, Plzeň - L. van Beethoven. Po tom, co dříve předvedla jako Carmen nebo Amneris v Aidě, se pro ni zdá být všechno samozřejmé, přírodou dané. Recenzent se musí ovládat, aby v očekávání neskutečně temných a plných tónů nezapomněl, že je v divadle a ne na soutěži o nejoriginálnější zvuky Recenze: Loutkové divadlo má ambice na thiller roku, konec bere dech. V nominacích na ceny Thálie chybí Národní divadlo, šanci má Janžurová nebo Dyk V kategorii opera budou o cennou sošku bojovat Barbora Polášková za titulní roli v opeře Carmen ze Slezského divadla v Opavě,. Národní divadlo Praha ( 1 Články ) Divadlo Na Fidlovačce ( 2 Články ) Divadlo Na Vinohradech Carmen byla oficiálně pokřtěna + megamix uvnitř článku. 01. 12. 08 Marcela Lávičková 7089 82 Recenze a články Za účasti režisérky a scénografky Pamely Howardové a skladatele Aleše Březiny se v pondělí 1. července na Nové scéně Národního divadla uskutečnila pražská premiéra inscenace Charlotte: Tříbarevná hra se zpěvy. Mezinárodní projekt, jehož jádro tvoří osobnosti z Kanady, Velké Británie a Česka, představil osobnost a dílo malířky Charlotte Salomonové

• Výtvarné tábory 2019.
  • Conakry guinea.
  • Šaty golf.